NOTÍCIES

Comunicat oficial del Club sobre les mesures contra el SARS-CoV-2

COMUNICAT OFICIAL DEL CLUB SOBRE LES MESURES CONTRA EL SARS-COV-2

El club suspen tota activitat esportiva incloent partits i entrenaments

11-03-2020

Benvolguts jugadors/jugadores i famílies:

Degut als diferents comunicats rebuts durant les últimes hores per part de les diferents federacions de futbol, com també de les indicacions de les autoritats i de la conselleria de l’esport de no practicar activitats esportives ni entrenaments a tots els clubs de l’estat Espanyol, el CLUB FUTBOL SALA EIXAMPLE parará la seva activitat esportiva, (entrenaments i partits) fins nou avís, a partir d’avui a la tarda.

Els diferents organismes i federacions ens han fet arribar els següents comunicats:

Durant el dia d’ahir i d’avui el Govern català ha limitat les activitats extraescolars i esportives en que participin alumnes/jugadors de diferents centres com passa en tots els equips que formen part del club.

A més a més la federació catalana de futbol ha transmès un comunicat fa poques hores suspenent tots els partits i activitat esportiva com a mínim durant les pròximes 2 setmanes:

Us anirem informant quan tinguem noves notícies al respecte. De moment tota  l’activitat esportiva queda suspesa fins nou avís.

Salutacions cordials

Secretaria